lørdag 15. april 2017

Skitur på Riksgränsen

15.april:
Nyyydelig påskevær fristet oss opp og over grensen. Det tar ikke mer enn ca 40 min å kjøre til grensen, og der er det mange fine muligheter for å gå på ski.

Jeg er et ekstremt godt eksempel på at ikke alle nordmenn er født med ski på beina, så den fine lette løypa innover fra vannet på Riksgränsen og mot norskegrensen passer meg utmerket.
Når ungene suser nedover bakkene, så kommer jeg plogende etter... Ja, ja jeg er nå mer iallfall og vi har det toppers.

Med på turen var også min datter på 18 og hennes kjæreste. Det var en veldig koselig familietur, og ungene syntes det var kjempe artig at ungdommene for en gangs skyld ble med oss på tur :-)

Yngstemann og pappaen ved starten på løypa.



Her poserer undertegnede oppe på påskefjellet.
Min kjære og meg <3

Jeg og min datter slappet av og koste oss, mens både små og store gutter "herjet" og hoppet i en liten bakke ved siden av
Mon datter
Kappløp opp bakken




På tur hjemover

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar