mandag 5. juni 2017

Sommeren ser ut til å være her

5.juni, kl 11.00:
I dag er det fri fra skole, jobb og alt av forpliktelser. Planen var egentlig å bare ta det helt med ro her hjemme, men det fine være innbyr til tur og aktivitet.
Jeg, mannen min og mellomstemann valgte å ta oss en raskt trimtur opp i lia.
Ikke mye å skrive om denne faste ruta annet enn at det går raskere for hver gang jeg går den opp, men allikevel  så kommer 12-åringen seg opp langt før meg med god margin, også gubben min som egentlig har ligget på latsiden siden i høst når det kommer til turgåing. Litt surt, men, men...kondisen har blitt bedre. Jeg holder tritt med gubben min, mot før som jeg ikke hadde sjans i det store og hele.

Best av alt er uansett at jeg har gått meg god i rygg og hofte. Jeg som ikke trodde at jheg noensinne skulle bli bra. Det er nesten utrolig å se hva mosjon og styrketrening kan ha for en kraftig effekt på helse og velvære. Beste medisin og behandling - uten særlig store bivirkningene, annet enn at jeg ofte kjenner abstinens mot å komme meg ut og opp og gå...

Her ser man Holmen godt, og 11:er bana som sårt hadde trengt ei real ansiktsløftining. Det er mange år siden noen barn kunne spille fotball der.. 

Far og sønn utpå Elgtoppen
Mor og sønn ser på utsikten




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar