lørdag 22. juli 2017

Hoven på Gimsøy

Fredag 21.juli 2017:
Årets tur til Hoven ble unnagjort.
Dette er favoritt turen for guttan, og jeg skjønner dem godt.
Her får du mye for egentlig få høydemeter - 368 m.o.h

Denne turen kan vi anbefale på det sterkeste for andre barnefamilier. Når det er tørt i marka er turen helt uproblematisk. Ved våt mark, så kan det bli ganske sleipt og glatt i enkelte partier, men det er bare å ta det mer ro. Det er også flere steder mulighet for å velge å gå små alternative stier like ved hovedstiene.

Jeg og guttan mine (inkludert min mann) er skjønte enige om at dette er en av de bedre stiene å gå.

Denne turen er et "must" i mine øyne, men vær forsiktig oppe på toppen og ikke la barna springe fritt - det er STUPBRATT ned på toppen, og ikke noe egnet sted for å tumle rundt på kanten og leke...















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar